piątek, 4 września 2015

Paulinka poleca



Witam to znowu ja.

Tak się rozpisałam, że chcę Wam opowiedzieć o jeszcze jednej powieści autorstwa (na pewno spodziewacie się Holly Webb, mylicie się) Wojciecha Cesarza i Katarzyny Terechowicz. Jest to historia o psie który ma na imię Winter (rasy Alaskam malamute- bardzo podobna do husky). 



 źródło grafiki:http://mamaczyta.pl/piekne-ilustracje/pies-ponownie-o-psiej-literaturze


Są trzy części przygód tego psa:
"Pamiętnik grzecznego psa"
"Nowe przygody grzecznego psa"
"Wakacje grzecznego psa"
 Pewnie zauważyliście, że przy każdym tytule są dwa słowa "grzecznego psa", to dlatego że Winter uważa się za grzecznego, ale dla innych nim nie jest. (Dla mnie też jest niegrzeczny.) Jego pan ma na imię Henryk, żona Henryka ma na imię Hanka są rodzicami Alka i Julki. W rodzinie jest jeszcze jeden pies o imieniu Rudy (pewnie się domyślacie dlaczego?). Winter to bardzo zabawny pies, którego zawsze rozpiera energia. Chcecie poznać jego przygody? To przeczytajcie przynajmniej jedną część opowieści o Winterze. Książki są dostępne w bibliotece miejskiej.
Postaram się częściej opowiadać o przeczytanych lekturach.
Paulina

2 komentarze:

  1. Witam
    Paulinko cieszę się z Twoich wpisów. Poprzedni pozostawiam w komentarzu do posta Gosi:)) Mam nadzieję, że twoja aktywność zachęci pozostałą młodzież do korzystania z księgozbioru Galerii Książki, a nie tylko z jej multimedialnej oferty.
    Pozdrawiam
    Mól

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje z umieszczenie mojego wpisu. Serdecznie pozdrawiam Paula :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad:)) Mól