piątek, 2 września 2016

Piątek - czeka nas pierwsze spotkanie w szkole:))

Witajcie:)
Wspomnienie powrotu z wakacji. Czekałam na pociąg...

Przyznaję, ostatnie 10 dni czytałam bardzo dużo... dokumentów, analiz, zasad i ich opracowań. Brakło mi czasu na lekturę dla przyjemności. 
Was czeka to samo:))
 A może uda się czytać nawet to, co obowiązkowe z przyjemnością? Mam na myśli notatki z lekcji i teksty w podręczniku. Wszystko zależy od nastawienia!!!

Dla pamięci zapisuję Wam, które lektury wybraliście do przeczytania w tym roku szkolnym.  Podaję w kolejności chronologicznej.

Klasa A:
Szatan z siódmej klasy
Ania z Zielonego Wzgórza
Ten obcy
Hobbit

Klasa B
W 80 dni dookoła świata
W pustyni i w puszczy
Hobbit
Ten obcy

Mam prośbę:)) Podzielcie się ze mną zdjęciami Waszych lektur:)) Wystarczą takie zrobione telefonem. Chciałabym je umieszczać na blogu, więc niech będą anonimowe:)Na pliki czekam tu:
lubimyrazemczytac15@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad:)) Mól