niedziela, 15 lutego 2015

Ostatni wieczór...

Dobry wieczór
Mam nadzieję, że 27 osób z niecierpliwością oczekuje jutrzejszego startu. Wiem, że są tacy wśród nas, którzy już dziś oddali się bezinteresownej pasji czytania. Byłam wśród nich. Pozaliczałam kilka testów, ale egzamin nadal czeka. Kolejne ustawiają się w kolejce. Człowiek uczy się całe życie, niech każdemu nauka sprawia przyjemność. Lubię się uczyć, czy to naprawdę dziwne? Dla mnie naturalne. 
Pozdrawiam Was serdecznie, spoglądając w cudownie rozgwieżdżone niebo:) Czy Wy też takie macie nad sobą? 
ps.
Na Rynku Głównym jest ciekawa ekspozycja. Jeżeli akurat będziecie, to poświęcicie chwilę, by się z nią zapoznać. A pamiętacie czyj pomnik stał kiedyś w centrum Oświęcimia? Jego zdjęcie można zobaczyć w pewnej znanej cukierni.
Pozdrawiam
Mól

1 komentarz:

  1. Zaczełam czytać Bella i Sebastian jestem dopiero przy trzecim rozdziale(dokańczałam Mikołaja). Niestety nie widzę rozgwieżdżonego nieba, bo leże tyłem do okna.😐

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad:)) Mól