sobota, 14 lutego 2015

Walentynki

Witajcie

Dziękuję za Wasze wpisy.
Moje walentynki rozpoczęłam z ukochanym czytaniem. Nie było ciągłe, tak jak lubię, bo w międzyczasie wypełniłam trochę domowych obowiązków. Książka wróciła na półkę, a mnie pozostał żal, że była taka krótka. Miło było przenieść się w ostatnie dwie dekady poprzedniego stulecia widziane okiem Danuty Stenki. Wypowiedziała wiele ciekawych słów, niektóre mogą być drogowskazami w dzisiejszym zabieganym życiu. To bardzo pozytywna rozmowa. Szkoda, że trwała tak krótko. 

Pozdrawiam 
Mól
ps.
Czeka na mnie "Charlie...",którego rozpoczęłam dawno temu... 

4 komentarze:

  1. Gdy będę robiła kartę pracy do Mikołajka to czy w krzyżówce mogę zrobić tylko nazwiska autorów??
    Bardzo proszę o odpowiedź.

    Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wystarczą nazwiska.
    Pięknego dnia:)
    Mól

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące karty pracy do lektury nad obowiązkowej czy mam napisać opis postaci czy mam to tak przygotować żeby inna osoba mogła to rozwiązać??

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu!
    Masz dwie wersje do wyboru. Oddajesz wypełnioną kartę lektury (bez klucza) lub do tej gotowej karty (ona staje się wówczas kluczem odpowiedzi) przygotowujesz kartę do wypełnienia, czyli polecenia, diagram krzyżówki, polecenie z zadaniami narracyjnymi i miejscem na ich zapis, ok. pół strony A4. Podobnie jak w ćwiczeniach do historii. Karta może być wykonana odręcznie lub na komputerze.
    Pozdrawiam. Życzę miłej i owocnej pracy.
    Mól

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad:)) Mól