poniedziałek, 16 lutego 2015

Zaskoczona

Witajcie
Wśród komentarzy znalazłam taki
 "Dobry wieczór,ciekawy zestaw lektur dodatkowych. Ludzie

 mali ludzie duzi: CZYTAJCIE, CZYTAJCIE!!!!!

To cudowne uczucie zatapiać się w świat bohaterów książek.

 A w poszukiwaniach książkowych najcudowniejszym 

momentem jest znalezienie książki, która ma taką moc 

sprawczą,że potrafi nawet zmienić patrzenie na świat, 

odnaleźć pasję życiową.....................

Życzę każdemu, aby znalazł swoją książkę "mocy"

zaintrygowana"

Szkoda, że nie wiem kto to napisał, ale cieszą mnie te słowa. A was?


Niech to będzie nasze motto pierwszego dnia.
Pozdrawiam 
Mól

11 komentarzy:

  1. Dzień dobry przeczytałam dwa rozdziały "Ani z Zielonego Wzgórza"
    4/IVa

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się niezmiernie. Mam nadzieję, że powieść Cię rozbawi do łez, a czasem pozwoli się wzruszyć.
    Mól

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam...
    Jest godzina 9:09 a ja już przeczytałem całą książke Mikołajek nieznane przygody
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś jak i wczoraj miałam spotkanie z bella i Sebastianem.

    PS. Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło, że lektura Cię wciąga
    Mól

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, przeczytałam 3 rozdziały ''Opowieści z Narnii Podróż Wędrowca do świtu''.
    Wypożyczyłam 2 następne części tej ciekawej historii. Polecam wszystkim :-)
    2/4a

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, przeczytałam 3 rozdziały ''Opowieści z Narnii Podróż Wędrowca do świtu''.
    Wypożyczyłam 2 następne części tej ciekawej historii. Polecam wszystkim :-)
    2/4a

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję:)) Jak tak dalej pójdzie jestem bez szans.
    Pozdrawiam
    Mól
    ps
    W nocy trzeba spać. Dbaj proszę o swoje zdrowie. Nawet w ferie.

    OdpowiedzUsuń
  9. dzień dobry właśnie przeczytałem całą książkę pt.,Mikołajek i inne chłopaki' zacząłem w poniedziałek a skończyłem w środę IVa numer 12




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj
      Mam nadzieję, że lektura sprawiła Ci przyjemność.
      Pozdrawiam
      Mól

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony ślad:)) Mól