piątek, 13 lutego 2015

Życzenia

Dzień dobry
Tak się dziś z Wami przywitam, ostatni raz w tym miesiącu. Nareszcie rozpoczną się ferie. Mam nadzieję, że każdemu z nas uda się odpocząć i nabrać sił do pracy na kolejne miesiące. Dziękuję za wczorajsze wpisy. Szkoda, że nie udało się spotkać z Kicu w tym samym czasie. Ja byłam dokładnie godzinę po nim. Kicu, proszę nie zniechęcaj się. Kolejny wpis, pewnie pojawi się jutro rano. Dzisiejszy wieczór planuję spędzić z Danutą Stenką, która rozmawiała z Łukaszem Maciejewskim, a efektem tych dialogów jest książka pt. "Flirtując z życiem". 

Pozdrawiam Was serdecznie
Mól:)

A... kto przeczyta?
iiref hcynadU

27 komentarzy:

  1. dzień dobry jak założyć konto na Google+?
    IVa/4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Trzeba zalogować się w usługach gooogla, np. na poczcie gmail. Proszę, zapytaj pierwsze rodziców o zgodę. Najlepiej załóż takie konto razem z nimi. Z powodzeniem założył je Kicu, czyli 16 IVa
      Pozdrawiam serdecznie Mól
      ps. wdarła się literówka... poprawiłam

      Usuń
  2. Ja już skompletowałam książki na ferie moja mała biblioteczka składa się z:
    Bella i Sebastian- Nicolas Vanier
    Peppe i spółka - Jean-Philippe Arrou-Vignod
    Bestia - Serena Valentino
    Zemsta Czarownicy - Joseph Delaney
    Mikołajek i inne chłopaki - Sempé i Gościnny
    Już nie mogę się doczekać kiedy zaczną czytać��

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... Aż się boję... Bella i Sebastian to pozycja, która sama się czyta. Szkoda, że minęło tyle lat od chwili, gdy sama czytałam... Niewiele z treści dziś pamiętam. Tylko tyle, że się mi podobała. Może napiszesz kilka słów, czy Tobie również się przypadła do gustu?
      Pozdrawiam Mól

      Usuń
  3. Życze pani miłego czytamia tych grubuch ksiąg Mólu.

    Szymon lotawiec 4B

    OdpowiedzUsuń
  4. FERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Szymon Lotawiec:-)

    Ps.Zaczyna być nudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Nudno? Ja przeczytałam całą Stenkę. Cieszę się jak dziecko. Mam czas...
      Pozdrawiam Cię
      Mól

      Usuń
  5. Dziekuje :) terz zycze miłych feri wszystkim.
    Uwazajcie jutro 14 Mól grasuje ;)))))))


    Kacper IV B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kacperku, masz rację. Z przyjemnością zamknęłam przeczytaną książkę. Takie walentynki to ja lubię. Na dziś mam jeszcze jeden utwór, który zaczęłam czytać w październiku. W poniedziałek rozpoczynam reportaże.
      Pozdrawiam Mól

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Pewnie, spędzamy je razem...
      Mól - mama

      Usuń
  7. Życzę wszystkim udanych ferii !!!
    Miłego czytania książek. Niech każdy wróci wypoczęty.
    Madzia 4b

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Madziu
    Cieszę się, że udało Ci się wstawić komentarz. Czy Ty również nie możesz się doczekać jutra? Ciekawa jestem co będziecie czytać. Na razie wiem co stoi na półce u Gosi.
    Pozdrawiam serdecznie
    Mól

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,
    Leże w łóżku z gorączką,tak się zaczęły moje ferie ;-]
    Pozdrawiam wszystkich
    Karolina 4a

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolinko!
    Życzę Ci natychmiastowego powrotu do zdrowia. Jest mi bardzo przykro z powodu Twojej choroby. Gorączko precz!!!
    Posyłam siły do zdrowienia.
    Mól

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczynamy konkurs już dziś.
    Jej!

    Szymon Lotawiec 4b

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, mam jedno pytanie w związku z Mikołajkiem czy jedna strona liczy się normalnie jako jedna? Teraz czytam'' Opowiadania z doliny Muminków'' są bardzo fajne. Pozdrawiam Madzia4b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu
      Liczymy tradycyjnie, ponieważ czcionka jest niewielka.
      Pozdrawiam Mól

      Usuń
  13. U mnie na półce stoi : Koszmarny Karolek,Opowiadania z Doliny Muminków,Sposób na Alcybiadesa oraz Tomek w krainie kangurów. W końcu mogę czytać!!! Hura!
    Madzia4b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam ponownie
      ps.
      Madziu mogłabyś umieszczać komentarze pod aktualnym postem (wpisem). Wówczas Twoje komentarze każdy może czytać na bieżąco.
      Mól

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź.
      Mam pytanie związane z kartą lektury dodatkowej czy mam ją zrobić tak żeby ktoś mógł ją wypełnić?
      Serdecznie pozdrawiam Madzia4b

      Usuń
  14. Podobne pytanie zadała Gosia, dlatego kopiuję odpowiedź.
    Masz dwie wersje do wyboru. Oddajesz wypełnioną kartę lektury (bez klucza) lub do tej gotowej karty (ona staje się wówczas kluczem odpowiedzi) przygotowujesz kartę do wypełnienia, czyli polecenia, diagram krzyżówki, polecenie z zadaniami narracyjnymi i miejscem na ich zapis, ok. pół strony A4. Podobnie jak w ćwiczeniach do historii. Karta może być wykonana odręcznie lub na komputerze.
    Pozdrawiam. Życzę miłej i owocnej pracy.
    Mól

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad:)) Mól